1. дан #novetehnologije

Nove tehnologije, 1.dan

Био-блог

16.20.

Следи интервју који сам урадио са Драганом и Катом из ЗВКОВ-а (знам да се не чује најбоље, али ово је тек први дан, сутра ћемо се технички боље организовати):

15.00.

IMG_1758 (Small) Постоји зид који је већ ишаран, али графит више могу да додају посетиоци.

Разговарао сам са Марином Дороцки која је говорила о лабораторији у џепу. Када сам је питао каква је то мајушна лабораторија, одговорила је да је на мобилном телефону (логично 🙂 ). Мобилни телефон већ има неке апликације згодне за физичаре, а изгледа да је овакав начин рада применљив и на наставу биологије. Марина каже да у школи више не може бити изговор да је слабо технички опремљена, јер свако дете има мобилни телефон. „Колико телефона – толико и лабораторија.“

Ипак, морао сам да будем мало сумњичав, па сам упитао и да ли се дешава да понеко дете које гледа у мобилни на часу само наизглед ради оно…

View original post 558 more words

Ostavite odgovor

