Matematička darovitost – kako se sa njom ,,nositi” ?

Matematički koučing

              coaching

„Posao učitelja, pedagoga ili psihoterapeuta ne razlikuje se u svojoj biti od posla umjetnika, kompozitora. Dobar kompozitor je u stanju pronaći melodiju u gomili nepovezanih zvukova. On može pronaći smisao u naizgled besmislenom nizu tonova. Tako i dobar učitelj ili psihoterapeut može pronaći smisao i ljepotu u nečijoj osobnosti čak iako je nitko drugi ne vidi..“ V.Nemet

 
Kriterijumi identifikacije nadarene djece kao i oblici i načini rada s nadarenim učenicima su izazovi ali i problemi sa kojima se srijeću kako učitelji tako i predmetni nastavnici. Na pitanje kako prepoznati nadarenog učenika i kako s njim raditi postoji više odgovora i više shvatanja. Potpunih odgovora na pitanja o nadarenosti nema, jer je osnovna karakteristika nadarenih jedinstvenost i nepredvidivost. Darovitost kao visoka opšta intelektualna sposobnost ( Terman ), darovitost kao produktivno – kreativna sposobnost (Tannenbauum), darovitost kao opšta sposobnost divergentnog mišljenja (Wallach), darovitost kao sposobnost kvalitetne upotrebe misaonih procesa…

View original post 513 more words

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s