TEACCH METOD – RAZVIJANJE I KORIŠĆENJE RASPOREDA I PLANOVA

AUTIZAM I ADHD

Veliki broj dece sa poteškoćama iz spektra autizma mora da zna šta se trenutno dešava i šta je ono što će se sledeće desiti.Teško se snalaze sa promenama i neočekivanim događajima, a prekidanje aktivnosti ih može uznemiriti. Često imaju poteškoće da se organizuju  i mogu osećati izuzetnu anksioznost kada su suočeni sa nečim nepoznatim. Rasporedi i planovi su  korisni i kod kuće i u školi. U školi će se dete upoznato sa dnevnom rutinom osećati mnogo opuštenije kada vidi da je ona pred njim postavljena u slikama ili rečima. Dete će kod kuće imati strukturu dana i neće osećati da je prepušteno besciljnom i neorganizovanom korišćenju slobodnog vremena. Za rasporede i planove mogu se koristiti fotografije, simboli, crteži ili reči, u zavisnosti od toga šta dete razume.Važno je da su jasni , nedvosmosleni i ne daju previše informacija u isto vreme. Mogu biti napisani na papiru u formi liste ili…

View original post 560 more words

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s