Добродошлице за прваке

Учитељски кутак

Неколико колегиница ме је у приватним порукама на ФБ страници „Учитељски кутак“ замолило да поставим свој материјал који сам припремала за прошлогодишњи пријем првака.

Направила  честитку (клик на слику отвориће се фајл у ПДФ-у):

cestitka

И направила сам добродошлицу коју сам као ролну умотала и залепила траком, тако да буде као неко старо писмо…

Добродошлица

Волим да узбуђене првачиће почастим неким слаткишем, али пошто сам у хомогеном боравку, учитељица из боравка је направила кесице са слаткишима… и ево како је то изгледало 🙂 DSC_1646 На паноу је било дрво јабуке за исписаним именима ђачића, и ево шаблона: Јабуке 🙂DSC_1146

Ево и још неколико бордура које сам ја пронашла на интеренту, а које могу послужити за писање добродошлица:

И неколико занимљивих стихова, текстова  и сличица за писање честитки и добродошлица :

Срећан почетак желим,                                      …

View original post 125 more words

Ostavite odgovor

