Дипломе

Учитељски кутак

Слике су преузете са сајта  http://www.123certificates.com/

Ја сам их преузела у ПДФ формату, обрисала текст написан на енглеском језику и сачувала као слику коју можете да убаците у Word – документ, а  затим тамо пишете текст који желите и где желите. На сајту можете видети како изгледају исписане дипломе. Има разних, па ако вам се ове не допадају , ви се“ поиграјте сами“. Ове дипломе су углавном за школу, матуранте и учитеље, оставила сам коју и на енглеском језику…а надам се да ћу ускоро додати и неку слику за спортску диплому и друге. Ја сам на још једном боловању, па ове године то нећу лично исписати својим првацима, али зато драге колеге, послужите се ви 🙂

Ево како сам се ја поиграла…и шта сам направила 🙂

Диплома 1  Диплома 2  Диплома 3  Диплома 4

 

View original post

Ostavite odgovor

