Вежбе за ученике I

Правописне вежбе

 1. Преписати исправно следеће текстове:

Не знање је нај већа мука човекова. Ако човек неволи књигу, неволи ни ког и ни шта. Он је не пријатељ не коме и свакоме. Он је не природан, пун не знања, неможе ништа да уради. Не писмен је, а самим тим и не велик, не видљив. Незнам зашто је тако, али немам право да говорим или неговорим не коме шта треба или нетреба да ради.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Непитај ме ни шта. Данас ни сам добре воље. Не јасне су ми неке лекције, па немогу да их научим. Као да сам себи не пријатељ. Ни шта ми неиде. Као да сам не писмен, па ништа незнам. Ни је да немам времена, него незнам шта је самном. Као да ми је све не познато, не јасно, стварно не вероватно.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Он неводи рачуна ниочему, недолази у школу, непише домаће задатке, неслуша ни кога. Незнам, можда нежели да…

View original post 386 more words

Ostavite odgovor

